RSS
email

Perkhemahan Belia Melaka 2009




Pada minggu lepas, ketidak adaan saya di kampus melaka, adalah kerana saya telah menyertai satu perkhemaha yang telah di anjurkan oleh Persatuan Belia Islam Nasional (PEMBINA).Perkhemahan ini bermula pada 3 - 5 April 2009 bertempat di Hutan Lipur Gua Batu Maloi, Negeri Sembilan.

Pelbagai aktiviti telah dijalankan disana. Alhamdulillah, segala pengisian disana amat menyeronokkan. Yang penting dekat sini, kumpulan saya telah menjadi tempat pertama dalam perkhemahan ini antara kumpulan yang lain. hehehe..

Dengan kesempatan ini juga, saya ucapkan tahniah pada Persatuan Belia Islam Nasional (PEMBINA) cawangan Melaka, yang telah menganjurkan pogram ini. Semoga, akan datang pogram ini akan sentiasa dijalankan.. :)





Bookmark and Share

2 comments:

Anonymous said...

pembina itu bwh jemaah ISMA kan?

razi said...

itu saya tidak berapa pasti..

 

Friends