RSS
email

BATU API !!


Cerita ini mengisahkan seorang makhluk ataupun seorang manusia yang mempunyai hasad dengki kepada ku. kenapa perlu adernyer hasad dengki? adakah sanggup mengapikan lecture ku?
pada asalya, memang benar salahku kerana tidak hadir ke kelas. tanpa aku sedari, pada hari yg sama presantation telah dijalankan yang mempunyai 20 marakah. Aku sungguh sedih kerana lebih mementingkan bola daripada pelajaran. apa nk jd pada akunie?? benda yang penting boleh lupa.. ish2... Aku cuba untuk memohon kpd lectureku untuk presantation pada hari yang lain. tp yang sangat sedih disini, rakan sekelasku cuba untuk mengapikan lectureku supaya tidak membenarkan aku untuk presant pada hari yang lain. apakah salahku wahai kawan?? jgnlah cuba untuk jadi "BATU API". Wahai sahabat, dirimu harus ingat, mungkin hari ini adalah hari aku.. Mana tahu hari esok, lusa hari kamu pula.

Bookmark and Share

0 comments:

 

Friends