RSS
email

1 minit mcm pelarian

minggu ni dah masuk minggu kedua aku exam.. sepanjang minggu nie macm2 perkara berlaku.. huhu.. ader peristiwa gembira, kelakar dan pahit.. hehehe..
yang paling penting, kertas2 exam dah macam membuhuhku.. :(

Dalam minggu nie juga, rumah ezam (exora) dah mcm rumah No. 2 aku kat melake. huhu..
kononnyer nk study.. :P tapi bile start study jer, mulelah mengantuk.. haish.. ades..

Nak masuk exora perlukan pas untuk masuk. masa pun limit sampai jam 10.00 pm.
klu nk dikirakan manelah cukup. Idea pada member, kirenyer masuk senyap2.. pada awal nyer aku pun tertanyer2. macam mane nk masuk senyap2?

Member pun bg cadangan, aper kate ko masuk bonet kerete?
sbb pak guard x check..
haha..
nak x nak, ikut jerlah cadangan tu..
aku dah rasa aku nie mcm pelarian lah pulak..
huhu...
x pernah dalam seumur hidup aku duduk dalam bonet kerete..
minggu exam nie telah tercipta satu sejarah dalam hidup aku..
"masuk dalam bonet kereta"
inilah kenangan yang x dapat dilupakan sampai bile-bile..

p/s: harap-harap 2 paper nie senang..






Bookmark and Share

5 comments:

Fazura said...

fakhrul masuk bonet kereta ke?
kesian fakrul..eii,sampai hati member fakrul bg cadangan mcm tu..kesian fakrul tau

naqiubex said...

haha.. bagus bagus

Anonymous said...

hahaha fakrul@once..best x dok dlm bonet tu?haha br ko rs ape indo2 tu rs skang ek?keh3

razi said...

haha.. x pasal2 jer kan.. :P :P

Anonymous said...

bagus2.mesti best time tu...:P

 

Friends