RSS
email

Geram!!

Hai.. Geram betul dibuatnya.. Lagi2 masalah kumpulan assgmnt.. Haih.. Aperkah?? mengapakah??.... Hari dah dekat dah nie.. aperlah.. pening aku di buatnya..

Dah satu selesai.. timbul lagi satu masalah.. Aku pun tidak faham mengapa masing-masing x boleh jadi profesional?? Kalau betullah ada masalah peribadi.. tolonglah, jangan sama kan dengan masalah kumpulan.. Please!! pada awalnya aku masih boleh untuk bersabar.. tapi pada malam ini, betul2 menguji kesabaran aku..

Jangan sesekali menguji kesabaran aku.. klu betul ada yang nk keluar dari kumpulan.. terpulang!! aku dah malas nk mempertahankan apa-apa lagi. Kepada ketua kumpulan, kuasa ini terletak di tangan anda. Akan ku sokong 100% apa yang di putuskan..

apa yang penting kat sini aku x nk bermusuh dengan sesiapa.. terpulanglah kepada yang bermasalah.. klu nk benci aku, bencilah.. dah malas aku nk melayan kerenah u all..

~sekian~
Dan Terima kasih juga kerana menyusahkan orang lain last minit..
(Masih Dalam keadaan Geram)



Bookmark and Share

2 comments:

naqiubex said...

Dalam dilema...

razi said...

dalam dilema?? aperkah??

 

Friends