RSS
email

Biro Akademik

Pertamanya, saya mengucapkan ribuan terima kasih pada biro akademik kerana sudi menjemput saya bagi jamuan yang diadakan semalam. Walaupun jauh tempat destinasi, tetapi suasananya memberikan ketenangan dengan duruan ombak serta tiupan angin yang menyenangkan.

Dengan kesempatan ini juga, saya selaku ketua biro ekonomi ingin memohon maaf diatas ketidak sempatan saya untuk mengadakan jamuan yang diadakan seperti biro akademik. Ini kerana, terlalu banyak yang perlu saya selesaikan sehingga terlupa dengan jamuan akhir kita "Biro Ekonomi". Ucapan "Good Luck!!" juga pada semua yang akan menghadapi exam pada minggu depan.

Jamuan Biro Akademik




Nk LihAt LaGi??
klick di sini

Bookmark and Share

3 comments:

suraya said...

terima kasih juga sebab sudi ikut sekali,mengambil foto kami yang indah2 tu.hehe :)

razi said...

huhu.. sama2.. tp x lah seindah mane.. hehe... :P

Fazura said...

sitisuraya..
mmg semua foto2 tu indah2 belaka..

 

Friends