RSS
email

Marilah Berdamai

"Marilah Berdamai"
merupakan tajuk yang akan saya ulaskan kali ini.
sejak kebelakangan ini, masalah sering menimpa diri yang lemah ini..

Masalah akan sentiasa menimpa pada sesiapa sahaja.
Apa yang penting, macam mana untuk kita menyelesaikan masalah tersebut.
Kadang-kadang masalah itu, boleh menjadikan hubungan sesama manusia menjadi renggang.
Menyebabkan saling tidak betegur siapa.

Disini, saya ingin menyeru kepada diri saya sendiri serta sahabat-sahabat,
Marilah kita buka buku baru. Tinggalkan buku yang lama yang menghilangkan hubungan
persahabat yang telah lama kita jalinkan.
"Buanglah yang keruh, Ambil yang jernih"

Marilah kita melihat kembali dan merenung bersama.
kesalahan ini tidak terletak pada mereka sahaja.
Besar kemungkinan, punca masalah ini juga terletak pada kita.
Kesempatan ini juga,
ingin saya memohon maaf jika ada terkasar bahasa atau terpukul mana-mana.
Saya hanyalah insan biasa, yang tidak lari dari melakukan kesilapan

"Salam Kemaafan"
(Mulakan pendamaian)

Bookmark and Share

6 comments:

cahaya said...

Salam ziarah..
dan salam kemaafan juga dari akak..
:)
Akak, baru tahu awak ada blog hu3
[sorry...]
Tapi xpe..
teruskan menaip..
moga ada kebaikan untuk kegunaan bersama..
InsyaAllah..

hamba allah said...

ish x per.. tp blh saya tahu siapa yer anda? huhu..

Ichian Nabaira Eabbu said...

salam....Ak paham sape...=)

hamba allah said...

huhu.. siapa yer?? akak pulak tu.. hehe.. :P

cahaya said...

Salam kembali..
ni Kak Kamilah..:D
Siapakah pula Gerangan Bunga Mekar..?? :)

razi said...

oh kak kamilah... ingatkan siapa.. huhu... siapa pula gerangan bunga mekar? hehe..

 

Friends